Decorative pattern
Decorative cotton image

3 ideje za 5-minutni fit obrok

08 Decorative shadow Decorative cotton image

Ljubezen gre skozi želodec – tudi ljubezen do sebe. Kako radi se imamo, si pokažemo s skrbjo za telo in duha. Da ubijemo dve muhi na en mah, poskrbimo za zdrave temelje – pravilno prehrano. Zdravi obroki nikakor ne rabijo biti dolgočasni, neokusni, niti za njih ne potrebujemo veliko časa. Hrana mora biti privlačna očem, pa tudi brbončicam, vitamini in minerali pa bodo poskrbeli za naše dobro počutje.

Decorative background
Kitajska brokoli skleda s tofujem
 

Kitajska brokoli skleda s tofujem

Sestavine:

Tofu

Začimbe (čili, curry in kurkuma v prahu)

Olje

Brokoli

Česen

Ingver

Žlička medu

Pol žličke riževega kisa

¼ čajne skodelice vode z žlico škroba

Tofu – neokusna sestavina, če je ne znamo pravilno pripraviti. Trik priprave okusnega tofuja je pravzaprav – papirnata brisačka. Tofu odcedimo in ovijemo v Paloma Pro Food, ki je posebej vpojna in varna v stiku s hrano, ter ga čimbolj ožamemo. Narežemo na kocke in začinimo s poljubnimi začimbami. Na hitro blanširamo brokoli in ga skupaj s tofujem prepražimo na olju, nasekljanem česnu in ingverju. Vse skupaj prelijemo z mešanico medu, riževega kisa in škroba z vodo. Postrežemo skupaj z rižem ali pojemo kot samostojen obrok!

Fit piščančja tortilja
 

Fit piščančja tortilja

Sestavine:

Pečen piščanec

Polnozrnata tortilja

Lahka majoneza

Poper

Zelena solata


Če nam je od kosila ostalo kaj pečenega piščanca, ga lahko uporabimo naslednji dan. Polnozrnato tortiljo premažemo z lahko majonezo in prek posujemo ščepec popra. Na vrh postavimo na trakove narezanega piščanca. Operemo zeleno solato in, če nimamo na voljo cedila, na dno sklede postavimo papirnato brisačo Paloma Pro Food, ki je zelo vpojna. Paloma Pro Food dobro vpije odvečno vodo, tako, da je solata čimbolj osušena, hkrati pa še vedno hrustljava. Na vrh piščanca pridenemo še svežo solato in vse skupaj zavijemo v okusno tortiljo.

Kvinoja z jajcem
 

Kvinoja z jajcem

Sestavine:

Kvinoja

2 jajci

Sezamovo olje

Poljubna zelenjava

Sojina omaka

Mlada čebula

 

Še bolj zdrava alternativa, kot je priljubljeni 'fried rice', je kvinoja z jajcem. Kvinojo na hitro skuhamo po navodilih na paketu. V ponvi na sezamovem olju prepražimo čebulo in dodamo poljubno, na kocke narezano, zelenjavo. Zelenjavne odpadke zberemo na Paloma Pro Food brisački in vse skupaj odložimo v zabojnik za organske odpadke. Ko se zelenjava zmehča, dodamo še jajce, ki ga umešamo v zelenjavo. Dokaj hitro dodamo kuhano kvinojo in vse skupaj prelijemo z malo sojine omake za kuhanje. Po želji okrasimo z nasekljano mlado čebulo!

Oglejte si tudi

E-novice

Ostani na tekočem z ekskluzivnimi trenutki, nasveti in novostmi iz sveta Palome!

Hvala za prijavo na Palomine e-novičke!

Za uspešen zaključek prijave klikni na povezavo, ki smo jo poslali v tvoj e-nabiralnik.

Tam te čaka naše sporočilo in povezava, s katero potrdiš svoj e-naslov. Veselimo se, da bomo s tabo lahko delili naše novosti, fantastične trenutke in palomastične trike za vsakdan.
Decorative feather
Hash sign

Sledi nam
na družbenih omrežjih

Ta stran uporablja piškotke


Na našem spletnem mestu uporabljamo naslednje piškotke za zagotavljanje najboljše uporabniške izkušnje: nujno potrebni, analitični.

Več informacij Green arrow pointing right