Predstavitev družbe
Paloma je delniška družba s 150 letno tradicijo proizvodnje in trženja higienskih papirjev v Evropi in tržni vodja na področju jugovzhodne Evrope. Podjetje je pretežno izvozno naravnano. Letna kapaciteta znaša 87.000 ton higienskih papirjev, ki se predelajo v toaletni papir, papirnate brisače in robčke. Prodajni asortima vključuje še matične zvitke.
Od leta 2017 je Paloma del mednarodne skupine SHP Group s sedežem v Bratislavi. SHP Group sestavljajo 4 proizvodni obrati, ki proizvajajo higienski papir. Skupina je pretežno izvozno naravnana in svoje izdelke prodaja v 46 državah, glavni trg pa ji predstavlja Centralna in Vzhodna Evropa ter DACH regija. Letna proizvodnja kapaciteta celotne skupine znaša 139.000 ton higienskih papirjev. Večinski lastnik skupine je Eco-Investment.
Osredotočanje na blagovno znamko Paloma, na ključne strateške trge, premium pozicioniranje, proizvodnja visokokakovostnih higienskih papirjev, osredotočanje na proizvodnjo, predelavo in trženje higienskih papirjev in higiensko papirnih izdelkov.
Poslovna politika, ki jo podpiramo vsi zaposleni in zunanji sodelavci, daje okvir za stalno postavljanje ciljev in programov izboljševanja, zagotavlja zavezanost k izpolnitvi posameznih ciljev in daje dodatno vrednost vlagateljem ter je na voljo vsem zainteresiranim javnostim.
Ključni elementi poslovne politike:
- Naša blagovna znamka
Paloma je močna blagovna znamka. Z osredotočanjem na njen potencial in dodano vrednost povečujemo delež prodaje izdelkov blagovne znamke Paloma. Naši uporabniki so ključni za uspešno poslovanje, zato želimo biti njihova najbolj priljubljena blagovna znamka na naših trgih. Razvoj izdelkov in krepitev lastne blagovne znamke omogoča dolgoročen razvoj in delovanje v dobro uporabnikov, s tem pa tudi zaposlenih, lastnikov in širše skupine. - Naši trgi
Z usmeritvijo na ključne trge povečujemo tržne deleže in prepoznavnost Palome na vseh trgih, kjer nastopamo. Vse procese prilagajamo tržnim priložnostim ter sodobnim razmeram v panogi. Našo konkurenčnost gradimo na tem, da prepoznavamo priložnosti na posameznih trgih, se na njih odzivamo in gradimo močno partnersko mrežo na vzajemnem sodelovanju. - Naš razvoj
Smo vrhunski strokovnjaki za proizvodnjo, konfekcijo in trženje higienskih papirjev. V ta področja vlagamo vse naše napore, se nenehno strokovno izpopolnjujemo, spodbujamo k ustvarjalnosti in prenašamo znanje in izkušnje med sodelavci. Na področjih, ki podpirajo našo osnovno dejavnost, sodelujemo z najboljšimi strokovnjaki na trgu in tako vnašamo v družbo nova znanja ter večamo učinkovitost delovanja.
- Naša kakovost
Kakovost razumemo na vseh ravneh, tako z odličnostjo v vseh odnosih kot s ponudbo asortimenta visokokakovostnih izdelkov. Uveljavljamo najvišje standarde kakovosti, varnosti in zdravja pri delu ter stalno zmanjšujemo emisije in obremenitve za okolje. Kupcem zagotavljamo zakonite in varne proizvode iz visokokakovostnih materialov, zanesljivih virov, ki so dermatološko neoporečni. Z nenehnim izboljševanjem procesov in izdelkov nudimo zaposlenim, partnerjem in uporabnikom prijazne, zdrave, varne in inovativne izdelke ter stabilno poslovno okolje. - Naš odnos
Paloma je ugleden in zaželen partner vseh, ki kakorkoli sodelujejo z njo. To nam omogoča, da pritegnemo najboljše zaposlene, poslovne partnerje, kupce, lastnike. Za poslovni uspeh smo v prvi vrsti pomembni vsi posamezniki v družbi. V vseh odnosih negujemo spoštovanje, odgovornost in zanesljivost. Za poslovni uspeh smo v prvi vrsti pomembni vsi posamezniki v družbi. V vseh odnosih negujemo spoštovanje, odgovornost in zanesljivost. Zagotavljamo zakonitost in transparentnost poslovanja ter krepimo pozitivno podobo in ugled podjetja. Naše ravnanje temelji na visokih etičnih načelih, zagotavljanju enakih možnosti ter varovanju človekovih pravic.
Osebna izkaznica družbe Paloma, d.d.
Podjetje: Paloma, higienski papirji, d.d.
Skrajšan naziv: Paloma d.d.
Sedež: Sladki Vrh 1, 2214 Sladki Vrh
Telefon: +386 2 645 71 00
E-naslov: info@paloma.si
Spletni naslov: www.paloma.si
Pravna oblika: delniška družba
Matična številka: 5034639000
ID za DDV: SI45280312
Številka vpisa v sodni register: 1/00522/00
Datum vpisa v sodni register: 19. 12. 2000
Osnovna dejavnost: Proizvodnja gospodinjskih, higienskih in toaletnih potrebščin iz papirja.
Šifra dejavnosti: 17.220; 17.120
Osnovni kapital: 11.911.935 €
Število delnic: 7.941.290; kosovne navadne imenske delnice
Paloma je družba, ki omogoča vsakodnevno zadovoljevanje potreb na področju nege in osebne higiene. S higienskimi papirnimi izdelki bogati kulturo bivanja in spreminja drobne trenutke v prijetne spomine. Vsem, ki so del zgodbe o Palomi, ponuja celovite rešitve in z njimi soustvarja priložnosti za vzajemen in trajnostni razvoj. Ponosno že od leta 1873.
Paloma je vodilni, inovativni ponudnik in proizvajalec visokokakovostnih higienskih papirnih izdelkov za vsakodnevno rabo v Adria regiji, srednji Evropi in širše.
- Spoštovanje
Medsebojno spoštovanje nas povezuje.
Pri delu upoštevamo etična načela delovanja in k temu spodbujamo tudi vse, s katerimi sodelujemo.
Mar nam je, kako medsebojno negujemo odnose s sodelavci, uporabniki, partnerji. Za uspeh Palome je pomemben vsak posameznik. - Odgovornost
Skupaj s sodelavci gradimo varno, zdravo in ustvarjalno podjetje.
Naše delo načrtujemo z mislijo na ljudi in okolje. Vse vire skrbno uporabimo in plemenitimo.
Z obvladovanjem in nenehnim izboljševanjem procesov nudimo visokokakovostne in inovativne izdelke.
- Zanesljivost
Smo vedno in povsod, vsak dotik je edinstvena izkušnja.
Vlagamo v razvoj ljudi in opreme in pri tem sodelujemo z najboljšimi strokovnjaki.
Delo opravljamo zavzeto in si prizadevamo biti najboljši v tem, kar počnemo.
Družbo vodi, zastopa in predstavlja uprava, ki jo sestavljajo eden do trije člani. Število članov določi s sklepom o sestavi uprave nadzorni svet družbe.
Sedanja uprava Palome d.d. je tričlanska.
Uprava
Jernej Tovšak, predsednik uprave
Stevan Lomić, član uprave
Marcus Schwier, član uprave
Direktorji
Bojana Maruško, direktorica kadrovskih in pravnih zadev
Staš Mencigar, direktor financ in računovodstva
Kristijan Klanke, direktor nabave
Nadzorni svet nadzoruje vodenje poslov družbe. Šteje pet članov, od katerih so 3 predstavniki delničarjev in jih imenuje skupščina, dva člana sta predstavnika delavcev ter ju izvoli svet delavcev. Mandat članov nadzornega sveta traja štiri leta.
Nadzorni svet izvršuje svoje naloge določene v Zakonu o gospodarskih družbah, statutu družbe in drugih predpisih. Svoje poslovanje uredi s poslovnikom, v katerem določi organizacijo in način dela ter odločanje.
Miroslav Vajs, predsednik.
Milan Fil'o, Andrej Farkaš, Dragotin Grah, Renato Kolar, člani.
Zaposleni so najpomembnejši element vsake organizacije. So tisti vir, ki omogoča aktivacijo in uporabo vseh ostalih virov organizacije. Zato v Palomi skrbimo za vzpodbudno delovno okolje, v katerem so naši sodelavci obravnavani enakopravno in pošteno. Ustvarjamo varne pogoje dela in delovne razmere, v katerih lahko zaposleni najdejo priložnosti za svoj strokovni in osebnostni razvoj.
Kot vodilni ponudnik in proizvajalec visokokakovostnih papirnih izdelkov na trgu moramo biti inovativni in naravnani na stalne spremembe in razvoj. Zavedamo se, da lahko le s širokim naborom znanja zagotovimo razvoj in stabilnost našega delovanja na trgu. Razvoj zaposlenih je pri tem ključna strateška usmeritev in vrednota, ki jo imamo zapisano v poslovni politiki.
Za uspešno delovanje družbe, uresničevanje ciljev in posledično garancijo za dolgoročni razvoj mora vsak posameznik poznati svojo vlogo v družbi in svoje delovne naloge. Naše sodelavce spodbujamo k izobraževanju, širjenju znanj in pridobivanju izkušenj, saj verjamemo, da je motiviran, izobražen in izkušen delavec ključ do uspeha.
Cenimo in spoštujemo strokovno znanje in izkušnje sodelavcev, ki so v Palomi dolga leta in se bodo v prihodnjih letih upokojili. Program mentorstva je zato ena naših osrednjih aktivnosti, namenjena prenosu znanja na mlajše generacije in nove sodelavce.
Skrbno načrtujemo zaposlovanje sodelavcev, uvajanje v delo in njihov osebni ter strokovni razvoj. Razvijamo ključne kadre; njihov razvoj vključuje načrtovanje karierne poti v različnih smereh: v smeri napredovanja na višje, strokovno zahtevnejše ali vodstveno delovno mesto. Pri tem stavimo na osebni pristop in čas, ki ga ključnim kadrom namenja vodstvo organizacije.
Učinkovitost organizacije je mogoče pomembno povečati, če povežemo razvoj poslovnih strategij in strategij razvoja zaposlenih. K uspešnemu delovanju družbe prispeva vsak posameznik in vsi skupaj. Poznavanje ciljev družbe in svojih osebnih ciljev je ključno za doseganje zastavljenih poslovnih ciljev, pri čemer se kot pomemben faktor uspeha pojavlja informiranje in komuniciranje z zaposlenimi.
Seznanjanje zaposlenih s poslanstvom, vizijo, vrednotami in strategijo družbe, postavljenimi cilji in doseženimi rezultati, spodbujanje inovativnosti, timskega dela in podjetniške miselnosti, seznanjanje z našimi izdelki, njihovo kakovostjo in prednostmi uporabe so zato pomemben element vsakdanjika. V ta namen uporabljamo mesečni interni informator Utrip Palome, oglasne deske, sporočila uprave in mesečne sestanke z vodji in socialnimi partnerji. Sodelovanje na različnih dogodkih, v katere je poleg zaposlenih vključena tudi širša lokalna skupnost dopolnjuje časopis Sladkogorčan, dnevi odprtih vrat predsednika uprave.
Varnost in zdravje pri delu sta za družbo ključnega pomena, zato je izboljševanje delovnih pogojev stalna naloga. Uvajamo nove standarde varnosti, s katerimi zmanjšujemo tveganja na delovnih mestih.
Naše aktivnosti so usmerjene v preventivno delovanje in v usposabljanje o varnem in zdravem delu, požarni varnosti ter ustreznem ravnanju z okoljem. Poleg izvajanja zdravstvenih aktivnosti smo poskrbeli tudi za ozaveščanje zaposlenih o zdravstvenih tveganjih in zdravem načinu življenja.
Paloma d.d. je prejemnik mednarodnega certifikata ISO 45001:2018 za sistem varnega in zdravega dela.
Uporabniki
Za nas so naši uporabniki najpomembnejši, zato pri kakovosti in varnosti izdelkov ne sklepamo kompromisov. Imamo tim visoko usposobljenih strokovnjakov, ki kontrolirajo kakovost izdelkov, dodatna testiranja pa naročamo tudi pri neodvisnih laboratorijih in inštitutih, z namenom, da zagotovimo najvišjo možno kakovost izdelka.
Naši izdelki so obogateni z različnimi dodatki kot sta tisk na papir in nanos dišav ter ekstraktov. Pri nanašanju barv in tiskanju vzorcev na izdelke uporabljamo barve, ki so varne ob stiku s hrano in kožo. Izdelki, ki so odišavljeni so tudi dermatološko testirani. Pri toaletnem papirju in brisačah pa se dišava nanaša samo na notranjost stročnice, kar omogoča optimalno odišavljene prostore.
Uporabniki so v letu 2015 naše izdelke prepoznali kot inovativne. V neodvisni raziskavi podjetja Nielsen so naši toaletni papirji in robci linije Sensitive Care ter papirnate brisače linije Super Care prejeli certifikat Produkt leta 2015 po izbiri uporabnikov.
Leta 2023 so uporabniki blagovno znamko Paloma prepoznali kot zaupanja vredno, na podlagi česar smo pridobili pečat SuperBrands Slovenija 2023.
Odgovornost do uporabnikov dokazujemo tudi skozi naslednje mednarodne certifikate:
Politika kakovosti, ravnanja z okoljem ter varnosti in zdravja pri delu
Vzpostavili smo, izvajamo in vzdržujemo Politiko kakovosti, ravnanja z okoljem ter varnosti in zdravja pri delu s katero se na vseh ravneh in funkcijah v organizaciji, z najvišjim vodstvom na čelu zavezujemo, da bomo:
- razvijali izdelke tako, da bodo dosegali in presegali pričakovanja odjemalcev in kupcev,
- ozaveščali zaposlene o kulturi varnosti in zaščite izdelkov,
- podpirali razvoj močne kulture varnosti izdelkov in cenili pristop vsakega zaposlenega pri preprečevanju incidentov, povezanih z varnostjo naših izdelkov,
- razvijali, vodili in promovirali varnostno kulturo, ki podpira delovanje sistema vodenja varnosti in zdravja pri delu,
- zagotavljali okolju prijazno proizvodnjo in s tem zagotavljali finančno in ekonomsko stabilnost podjetja,
- z našimi izdelki in storitvami izpolnjevali visoke okoljske standarde in visoka merila glede uporabnosti; okoljski znaki,
- okoljske obveznosti izpolnjevali na sistematičen način, tako da bomo izboljšali učinek ravnanja z okoljem, izpolnjevali obveznosti glede skladnosti in dosegali okoljske cilje,
- zagotovili, da bomo izpolnjevali vse zahteve kakovosti in varnosti produktov, spoštovali vse zakonske in ostale zahteve varnosti in zdravja pri delu ter zagotovili, da bomo v skladu z okoljskimi predpisi,
- preprečili uporabo lesa oz. vlaken iz spornih virov in ravnali po zahtevah standardov FSC in PEFC,
- opredelili, zagotovili in vzdrževali potrebne vire za vzpostavitev, izvajanje, vzdrževanje in nenehno izboljševanje sistema vodenja kakovosti, ravnanja z okoljem in varnosti in zdravja pri delu,
- nenehno izboljševali učinkovitost procesov iz vidika kakovosti, okolja, zdravja in varnosti pri delu ter varnosti izdelkov in zakonitosti izdelkov za gospodinjstvo in osebno nego,
- zagotavljali dermatološke neoporečnosti izdelkov,
- stalno izboljševali učinkovitost procesov z vidika kakovosti, okolja, varnosti in zdravja pri delu, varnost in zakonitosti proizvodov ter izdelkov za gospodinjstvo in osebno nego,
- s programom "Ravnamo varno", nadaljevali z aktivnostmi za povečanje zavedanja o varnosti in skrbi za zdravje ter preprečevanja delovnih nesreč in onesnaževanja okolja,
- delovali v skladu z etičnim kodeksom, v vseh odnosih negovali spoštovanje, odgovornost in zanesljivost, zagotavljali enake možnosti ter varovanje človekovih pravic in ravnali po etičnih načelih,
- s sodelovanjem in posvetovanjem sodelovali s predstavniki zaposlenih.
Predstavitev proizvodnje
Proizvodnja podjetja Paloma ima 150 letno tradicijo. Proizvodnja predstavlja enega izmed najpomembnejših delov podjetja. Sam proces proizvodnje je sestavljen iz več sklopov:
- priprave papirne mase,
- proizvodnja papirja,
- proizvodnja končnih izdelkov.
Cilj proizvodnega procesa je nepretrgana oskrba tržišč s Palominimi izdelki.
Logistika
Pogoje za AEO najdete ne spletni strani Evropske komisije.
Certifikati