Tadej Gosak, predsednik uprave družbe Palome, je ob tem povedal: ″Lani smo prodali za 1,6 milijonov evrov več izdelkov kot leto prej, kar pomeni 2 % rast. Največjo rast prodaje smo zabeležil v diviziji trgovskih blagovnih znamk, kjer smo leto poprej postopoma opustili nedonosne posle in jih nadomestili z donosnejšimi, tako da sedaj proizvajamo higienske izdelke za najuspešnejše trgovske blagovne znamke. Uspeh teh aktivnosti se kaže v bistvenem povečanju prihodkov od prodaje iz naslova novo pridobljenih poslov, saj se je prodaja v diviziji trgovskih blagovnih znamk v letu 2016 povečala za 9 % v primerjavi z letom 2015. Uspešni smo bili tudi pri prodaji izdelkov lastne blagovne znamke, kjer smo na strateških trgih uspeli zadržati ali celo povečati tržne deleže. V Sloveniji je imela Paloma ob koncu leta za približno 2 odstotka večji vrednostni trži delež kot leto prej, povečala ga je tudi na Hrvaškem, v Srbiji pa kljub močni konkurenci ohranila.″